Про результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-х та 9-х класів з української мови І етапу (нульовий замір) у 2024/2
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛІЦЕЙ м.НОВИЙ КАЛИНІВ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2024 р. м.Новий Калинів №78-о
Про результати моніторингових досліджень
рівня навчальних досягнень учнів
5-х та 9-х класів з української мови І етапу
(нульовий замір) у 2024/2025 навчальному році
Відповідно до наказу МОН України від 16.01. 2020р №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», на виконання наказу від 09.09.2024р. №65-о «Про проведення моніторингу рівня сформованості предметних компетентностей учнів 5-х та 9-х класів», з метою забезпечення відстеження рівня якості освіти в період з 5 вересня по 15 вересня 2024р.проводився нульовий замір рівня навчальних досягнень учнів з української мови у 5-х та 9-х классах.
Нульовим заміром моніторингового дослідження охоплено 35 учнів 5-х та 29 учнів 9-х класів.
Проведення нульового заміру показало такі результати
Українськамова
|
К-стьучнів |
Навчаються |
Якіс-ний % |
Вчитель |
|||||||||||||
П |
|
С |
Д |
В |
|||||||||||||
У кла сі |
Писа ли |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
5-А |
23 |
16 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
2 |
3 |
9 |
1 |
- |
100 |
Брунарська О.М. |
|
5-Б |
21 |
19 |
- |
2 |
2 |
- |
- |
1 |
3 |
5 |
2 |
4 |
- |
- |
73.7 |
Крошна М.Я. |
|
9-А |
18 |
12 |
- |
- |
- |
1 |
- |
2 |
3 |
1 |
4 |
1 |
- |
- |
75.0 |
ТелефанкоС.Ф. |
|
9-Б |
19 |
17 |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
3 |
1 |
6 |
3 |
1 |
- |
- |
64.7 |
Телефанко С.Ф. |
|
Типові помилки, допущені учнями при написанні робіт з української мови:
5-ті класи:
- Пропущені розділові знаки у реченнях,ускладнених однорідними членами речення ;
- Написання слів з апострофом та м’яким знаком ;
- Розділові знаки при звертанні ;
-Написання власних назв;
-Написання разом слів,які пишуться окремо;
Заміна та пропуск букв (слів).
9-ті класи:
- Розділові знаки у простих,ускладнених реченнях ;
- Вживання іменника у потрібному відмінку ;
- Розділові знаки при діалозі і прямій мові;
- Розділові знаки при цитатах;
-Не з дієсловами;
-Заміна і пропуск букв.
Виходячи з наведеного
НАКАЗУЮ:
1.Вчителям Крошній М.Я., Брунарській О.М. та Телефанко С.Ф.
1.1.Проаналізувати результати вхідного заміру знань і розробити заходи щодо підвищення рівня якості знань учнів з української мови.
1.2.Забезпечити ефективність робот из учнями, спрямовуючи її на подолання прогалин у знаннях та практичних навичках.
1.3. Продовжити роботу щодо використання під час освітнього процессу технологій розвитку критичного мислення, використовувати педагогічні технології відповідно до специфіки предмета.
1.4.Розробити алгоритм повторення тем, з яких були виявлені низькі знання учнів.
2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Юрковському Ю.Ю.
2.1.До 15.12.2024р. провести другий етап моніторингового дослідження з української мови.
2.2.Оприлюднити результати моніторингу на сайті закладу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор Ганна СТРУС
З наказом ознайомлені Юрковський Ю.Ю.
Брунарська О.М.
Крошна М.Я.
Телефанко С.Ф.